Case: Visit Wallonië

Visit Wallonië benaderde ons met de vraag of wij van hun jaarlijkse brochure een tijdschrift wilden maken dat lekker wegleest. Deze uitdaging namen we graag aan en de eerste editie Visit Wallonië werd werkelijkheid. De uitgave is onder andere verspreid via onze magazines, maar werd ook op de vakantiebeurs uitgereikt aan bezoekers.

 

Uitdaging Wallonië

Visit Wallonië benaderde ons met de vraag of wij van hun jaarlijkse brochure meer een tijdschrift wilden maken dat lekker wegleest. Deze uitdaging namen we graag aan. Onze artdirector maakte een aantal voorstellen die gelijk in de smaak vielen bij de klant. Echter was er één issue, in het voorstel werd met verschillende fonts gewerkt en dat was niet volgens het ‘brandbook’. Gelukkig wist de klant ook het hoofdkantoor te overtuigen en werd de eerste editie Visit Wallonië ‘nieuwe stijl’ een feit.

Resultaat

Het magazine Visit Wallonië werd in samenwerking met Wallonië gemaakt. In het magazine komen de verschillende regio’s aan bod, is er variatie in de lengte van de artikelen en wordt er ook gebruik gemaakt van ‘functioneel wit’, waardoor het magazine fijn oogt en plezierig leest.

De uitgave werd onder andere verspreid via onze magazines, maar werd ook op de vakantiebeurs uitgereikt aan bezoekers.