Plus Magazine
Bereik
694.000 per editie
Pageviews
2.250.000 per maand
Social
110.000 volgers
Nieuwsbrief
400.000 abonnees
In 1990 was Plus Magazine het eerste Nederlandse magazine speciaal voor 50-plussers. Met een betaalde oplage van ruim 200.000 exemplaren en een bereik van 766.000 lezers is Plus Magazine uitgegroeid tot het toonaangevende publiekstijdschrift voor zelfbewuste 50-plus vrouwen én mannen.
Redactionele pijlers zijn Gezondheid, Geld & Recht, Mens & Samenleving, Reizen, Cultuur en Lifestyle.
Belangrijke neventitels zijn Plus Gezond, Plus Lekker en Plus Puzzels.
Een greep uit de merken van Plus Magazine: metplusopreis, mijnplus en de 50plusbeurs (12 t/m 16 september 2023 in Utrecht).
Doelgroep
De Plus-lezer is een actieve, maatschappelijk betrokken senior met een brede belangstelling. De lezer wil zich grondig informeren over zaken die van belang zijn in de levensfase waarin hij of zij zich bevindt.
Serieuze onderwerpen als gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen en financiën spelen daarin een belangrijke rol. Daarnaast wil de lezer ook alles weten over dingen die het leven kunnen verrijken: de Plus-lezer wil vooral ook genieten!