Plus Magazine
Welkom in dé 50+ community van Nederland. Door middel van diverse magazines (print én online), websites, nieuwsbrieven, (digitale) producten, evenementen, reizen, workshops en cursussen bereiken wij maandelijks gemiddeld ruim 1.4 miljoen plussers. Enkele van de meest bekende merken: Plus Magazine, Plusonline en de 50plusbeurs.
Bereik
856.000 Per editie
Pageviews
3.464.000 Per maand
Social
110.000 Volgers
Nieuwsbrief
400.000 Abonnees
In 1990 was Plus Magazine het eerste Nederlandse magazine speciaal voor 50-plussers. Met een betaalde kernoplage van ca. 210.000 ex. en een bereik van 850.000 lezers is Plus uitgegroeid tot het toonaangevende publiekstijdschrift voor zelfbewuste 50-plus vrouwen én mannen. Redactionele pijlers zijn Gezondheid, Geld & Recht, Mens & Samenleving, Reizen, Cultuur en Lifestyle. Belangrijke neventitels zijn Plus Gezond, Plus Lekker en Plus Puzzels.

Doelgroep
De Plus lezer is een actieve, maatschappelijk betrokken senior met een brede belangstelling. De lezer wil zich grondig informeren over zaken die van belang zijn in de levensfase waarin men nu zit. Waarbij serieuze onderwerpen als gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen en financiën een belangrijke rol spelen. Daarnaast wil de lezer ook alles weten over dingen die het leven kunnen verrijken want hij of zij wil vooral ook genieten!