Zin Magazine
Bereik
72.000 per editie
Pageviews
115.000 per maand
Social
241.000 volgers
Nieuwsbrief
34.000 abonnees
Zin Magazine schrijft over liefde, reizen, uitstapjes, zinvol (vrijwilligers)werk, familie en kinderen. Ook is er aandacht voor spannende boeken, vermakelijke films, (mantel)zorg, prikkelende kunst, noemenswaardige theatervoorstellingen, inspirerende rolmodellen, gezond blijven (of weer worden) en beter leven.
De interviews en reportages in Zin Magazine – en dat zijn er veel in elke editie – zijn vrolijk van toon, maar hebben wel diepgang. In Zin Magazine gaat het echt ergens over.
Doelgroep
Zin Magazine wordt vooral gelezen door vrouwen (76%) in de leeftijd van 50+ jaar. Ze zijn energiek, vrijgevochten, breed geïnteresseerd en hebben nog een rijke toekomst voor zich. Ook hebben ze een schat aan levenservaring en beschikken ze over veel zelfvertrouwen en levenslust.
Zin Magazine-lezers hebben zowel de middelen als energie om zichzelf te ontplooien en kiezen er bewust voor om te blijven ondernemen en ontdekken. Ze zijn op zoek naar kwaliteit in alles: producten, reizen, activiteiten en leven. Bovendien hebben ze voldoende tijd én financiële ruimte voor zichzelf en hun eventuele partner.